Monday, May 18

Verdasco abikaasaks

Reedel vaatasime Mariaga Nadali ja Verdasco mängu. Ja siis vaatasime ja vaatasime. Ja siis Maria küsis, et kelle poolt ma olen. Mina otse loomulikult Verdasco poolt. Ja siis Maria hüppas rõõmust lakke - ta leidis, et Fernando sobiks mulle ideaalselt meheks ja et ta viimaks on leidnud selle hispaanlase, kelle pärast minul silm särama läheb. Selline oli Maria tõlgendamine sellele, et ma Verdasco poolt olen. Mina muidugi muigasin omaette.
Ja siis järgmisel päeval naasis Maria minu juurde informatsiooniga, et vanuse poolest (Verdasco pidavat olema 25-aastane) sobiks ideaalselt ning et ta olevat ka oma pruudist just alles lahku läinud. Et mida ma nüüd ootan, hakaku Madriidi poole sõitma!
Sellised armsad olevused need hispaanlased ongi. Mul on nii hea meel, et Marial nüüd kohe nii huvitav ja põnev on mulle Verdasco pähe määrimisega :)

No comments:

Post a Comment