Thursday, May 21

Troopika....huh

Meil on siin täielikuks troopikaks juba asi kätte ära läinud. Madriidis ja Granadas on näiteks 34 kraadi,meie oma tagasihoidliku 27 kraadiga jääme ikka neile kõvasti alla. Ja pealegi, isegi Galicias (see koht, kus tavaliselt külm ja vihmane) on 23 kraadi ja päike paistab!
Ausalt öeldes päris palav on, pükse ikka enam jalga ajada ei taha. Ja mulle teeb nalja, et isegi kohalikele on siin palav - ähivad ja puhivad kuumuse üle nii mis hirmus! Ja esimest korda lülitati meil konditsioneer sisse tööl.
Kuid ilmateade ütles, et temperatuur läheb alla. See tähendab siis, et tuleb tagasi tagasihoidlik 23 kraadi :) ning laupäevaks-pühapäevaks lubas ka mõnda pilve ning vihma. kuigi Alicante jääb nendest tavaliselt puutumatuks - jah, väike sabin või pilv tuleb ütleb tere ja läheb sama kiiresti ka minema!
Aga mulle meeldib. Mõnus. Saan oma päikesevajaduse rahuldatud. Kuigi randa ma väga ei kipu. Aga tuju on ikka parem, kui päike paistab :) mitte, et mu tujuga siin probleeme oleks! Nagu Karmo ütles siin käies, siis ma olen märksa rõõmsamaks ja positiivsemaks muutunud!

No comments:

Post a Comment