Friday, May 15

Tortilla de patatas

Järgmine retsept on pühendusega mu emale, kes usinasti kodus hispaania toite hakkab proovima teha....


Tortilla de patatas ehk kõige-kõige tüüpilisem ja kuulsam toit Hispaanias peale paella

Koosneb munadest, kartulist ning sibulast ning tegemist on omletiga. Ei, tortilla ei ole see chipsi laadne asi, mida Mehhikos süüakse. Meil on tortilla omlett!

Kuidas teha:

Kogused sõltuvad sellest mitmele inimesele tegema hakatakse. Tegemist on hästi lihtsa toiduga seega ei pea kartma, et see välja ei tule! Ja odav ning tervislik on teine veel pealekauba.

Võtad kartulid, hakid õhukesteks viilakateks ja parajateks suurusteks. Võtad sibula, hakid sellega ära, näiteks täitsa tavalisteks väikesteks tükkideks. Võtad kõrgema äärega panni, paned sinna päris palju õli. Viskad kartuli ja sibula pannile. Küpsetad mõlemad madalal tulel pehmeks. Valad ära üleliigse õli (mina teen seda enamasti läbi sõela). Klopid ära paraja portsu mune (vastavalt siis sellele palju sul seda kartuli-sibula kraami on) ning maitsestad soola-pipra ja kui isu on siis veel millegagi. Paned kartuli-sibula tagasi tulele, viskad peale munaolluse. Ja küpsetad edasi nagu tavalist omletti. Ja valmis ta ongi. 

Kõrvale teen ma tavaliselt värske salati. Taimetoitlane nagu ma olen. Kes soovib liha, siis grillige liha ka juurde!

Nämm....tahaks nüüd kohe seda tortillat!

No comments:

Post a Comment