Wednesday, May 13

Kiire - kes oleks seda osanud arvata!

Huh. Teate inimesed, mul on siin tööl isegi kiireks läinud. Kes oleks seda osanud arvata :)

Ma olen nüüd täiesti rohelise tule saanud oma loengutele-töötubadele. Juuli, august ja september toimuvad Centro 14-s minu juhendamisel inglise keele tunnid ning meedia ja ajakirjanduse teemalised töötoad. Nüüd ma siis olengi kiiresti-kiiresti kokku panemas programmi, eelarvet ja koostan loengumaterjale. Aga mulle meeldib!

Samuti olen tegelenud oma noorsoovahetuse projekti väikeste muudatustega. Peame selle varsti jälle Valenciasse teele panema.

Lisaks olen ma tubli ning isegi niivõrd rahul ollakse minuga, et mind saadetakse reedel Escarlata asemel ühele konverentsile vabatahtliku teenistusest rääkima ning ettekannet tegema! Jei. 

Tundub, et mu igapäevategemised lähevad siin aina põnevamaks!!!!

No comments:

Post a Comment