Wednesday, May 13

Curso de creacion de empresas

Iga kuu alguses antakse minu organisatsiooni poolt välja pisikest infolehte Agenda, kus on kirjas erinevaid võimalusi: kursused, workshopid, rahvusvahelised projektid, vabatahtlikud, suvelaagrid jpm. 

Maikuu Agendast leidsin omale ühe huvipakkuva kursuse - Curso de creacion de empresas jovenes - kursus kus õpetatakse noori, kuidas alustada oma firmat. Otse loomulikult see huvitab mind. Nüüd, kus olen omale firma Eestis asutanud, on päris tore õppida, kuidas see ka siin käib!

Kursust korraldab Instituto Valenciano de la Juventud ehk Valencia noorteinstituut. Aset leiab see aga Alicantes - meie keskuses. Sisaldab järgmist: kuidas koostada äriplaani, juriidiilised "takistused" ja toimingud, marketing ning distributsioon, müügitehnikad, töölepingud, tehingud, reeglid ettevõtjatele jne. Kursus mõeldud 18-35-aastastele noortele (mind ikka ajab siin naerma, et nooreks inimeseks peetakse siin kuni 35-aastast). 

Rääkisin Escarlatale, et tahan osaleda! Tema ütles otse loomulikult, lase käia kui kohti on! Nii ma siis reedel sinna kirjutasingi, et sooviks osaleda ja kas veel kohti on. Esmaspäevaks ei olnud vastust, teisipäevaks ka mitte. Hakkasin eestlaslikult kärsituks juba minema. Ütlesin juba Escarlatale, et kuule helistame sinna ja küsime mis värk on. Sest ma TÕESTI tahan seal osaleda ja ma ei viitsi, et see koht käest lipsab, kuna hispaanlased ei viitsi e-maili lugeda! Escarlata naeris ja ütles, et ootame veel päeva. 

Ja täna siis helistatigi mulle. Ja ma olen nüüd kirjas! Jeeee! Juuni esimene nädal läheb nüüd kursusel osalemise tähe all. 1-5. juuni kell 10-14 saan targaks ning teadjaks, kuidas käib eraettevõtlus siin pool sood....

1 comment: