Thursday, April 16

Valmis hispaanlane

Käisime eile Mariaga õhtul jalutamas. Jõudsime tagasi koju. Mina jooksin kohe suurde tuppa, et küte sisse lülitada. Jube külm tundus korteris. Ja siis kuulen, et Maria itsitab täiega mu selja taga. Küsisin ruttu, et mis siin naljakat on? 

Seepeale vastas: Tead, Triin, mul on tõsiselt hea meel näha, et sa oled harjunud juba siinse kliimaga ka. Tuled koju ning lükkad kütte kiiremini sisse kui mina. Ja nüüd mul on vähemalt hea tunne, et sa ei vaata mind imelikuna, kui ma pidevalt kütet sisse lülitan." Siin on see asi, et korterid on kütteta ning kui vähegi soojust tahad pead puhuri moodi asja sisse lülitama...aga ma juba ükspäev naersin, kui väikesed meie vee ja kütte arved on. 10 eurot nägu kuus ehk siis 20 eurot kokku. Pluss kuus ca 10 eurot kahepeale gaasi eest, et sooja vett saada ja süüa teha.

Jusiis olen ma kliimaga juba niivõrd harjunud. Valmis hispaanlane varsti. Ma olen jumekam ka kui kohalikud juba, sest veedan väljas niivõrd palju aega. Kui kõrvale jätta mu blondid juuksed ja sinised silmad, siis annan kohaliku mõõdu välja küll ja küll. 

Ma loodan, et nüüd läheb mõnusalt soojaks ka juba. Aprill on siin kõige jubedam kuu. Nagu kohalikud ütlevad: abril aguas mil ehk eesti keeles kõige vihmasem kuu aastas! Seda näitab ka see, mis Põhja-Hispaanias toimub - muudkui vihma ja lörts! Ja ma pean sinna varsti minema....jaiks. 

No comments:

Post a Comment