Thursday, April 16

Mina olengi Eurodeski boss

Viimaks viimaks sain ma omale uued ülesanded, mida teha! Vahepeal suutsin ära tõlkida kogu nende kodulehe inglise keelde - mis oli muuseas jummala hea keeleõpe, sain väga palju kasulikku - ning siis kõigutasin siin viimased pool nädalat niisama jalga!

Aga nüüd olen ma tähtis tegelane. Ma olen ametlikult vastutav kõige selle eest, mis puudutab Eurodeski. Eurodesk on üleeuroopaline võrgustik, kuhu kuulub ca 500 organisatsiooni. Minu ülesandeks on hetkel tegeleda vabatahtliku teenistusega, otsida materjali meie igakuise Agenda (infoleht, mis antakse välja ika kuu alguses ning mis sisaldab informatsiooniCentro 14-s toimuva kohta) jaoks ning kui ma juba ladusalt hakkan hispaania keelt valdama, siis hakkan tegema seda, mida Escarlata praegu teeb - nõustama noori, kes tahavad vabatahtlikuks minna! Seega ma olen Eurodeski boss siin nüüd :)

Siiani olen leidnud, et see on väga hea töö! Olen nii palju targemaks saanud ning erinevaid projektivõimalusi leidnud. Seega mulle sobib!

No comments:

Post a Comment