Saturday, April 18

Keskkonnasõbralikkus läbi prügi sorteerimise

Mulle õudselt meeldib, kui keskkonnasõbralikud siinsed inimesed on. Vähemalt nad üritavad täiega mõelda selle keskkonnasõbralikkuse peale. 

Siin on see prügi sorteerimise asi ikka väga populaarne. Tänavatel on igast erinevaid prügikaste üksteise järel. Nii neid, kuhu oma suurt prahti visata kui ka neid, kuhu vaid oma nätsupaber toppida. Ja igal pool on kõik erinevad kastid olemas: orgaaniline, pudelid, plastik ja paber-papp. 

Tuleb tunnistada, et Eestis olles polnud ma just kuigi tubli prügi sorteerija mitte, et öelda, et ma üldse ei sorteerinud. See asi jäi kuidagi kõrvaliseks tegevuseks. Ainuke asi, mida ma sorteerisin, olid pudelid, sest nende eest sai raha. Siin on aga see asi natukene muutunud. Kuna sul on nagunii kõik prügikastid kenasti tänaval reas, siis olen ikka hakkanud vaatama, mis kuhu läheb. On ju lihtne seda teha, kui sul on kõik puust ja punaseks ette tehtud, et see läheb sinna ja see tänna. Pealegi vaatavad siin inimesed sind kurjalt, kui sa oma plastikpudelit valesse kasti surud. Minust on saanud keskkonnasõbralikum inimene. Ja seda kõike tänu heale prügimajandusele. Oleks Eestis asi ka nii lihtsaks tehtud, siis sorteeriks ma ilmselt seal ka usinasti...

Ja sellised need kastid ongi:

No comments:

Post a Comment