Sunday, March 22

Minu esimene pilvine päev

Ma saaks väga palju kirjutada oma kõiksugustest esimestest. Nagu täidaks beebiraamatut ja kirjutaks, et minu esimesed sammud, hambad, sõnad jne. 

Nüüd siis veel üks minu esimene. Minu esimene poolpilves päev. Aega võttis, aga kohale ta tuli. Ärkasin laupäeval üles ja vaatasin aknast välja, et ohoo! pilves. See on juba midagi uut. Tegelikult polnudki ilm niiöelda pilves ja külm nagu tavaliselt Eestis. Päike ka ikka vahel tervitas meid. Aga midagi uut siiski.

Mõtlesin siis, et kasutan selle päeva kenasti ära ja küürin korterit. Meil on plikadega ära jagatud nädalad, millal keegi koristab. Minu nädal oli seekord. Ja mister Proper käis kõigest üle. Ütleme nii, et kohe kodusem tunne on nüüd. Liigutasin ka mõned asjad paigast ära - eks me näe, mis sellest arvatakse, kui teised tagasi tulevad.

Ahjaa, see nädalavahetus oli ka minu esimene nädalavahetus üksinda kodus. Maria Jose läks kolmapäeva õhtul oma vanematele külla ning teisest plikast ei tea ma midagi. Ei kippu ega kõppu. 

Aga täna oli juba taas päike väljas nagu kord ja kohus. Ja 23 kraadi. Ma küll ausalt öeldes ei ütleks, et nii soe on. Mina ikka pusa või kampsunit väga seljast võtta ei taha. Aga turistid, kes jalutavad ringi t-särkide ja lühikeste pükstega, ajavad ikka parajalt naerma küll. Neile on nii palav :)

No comments:

Post a Comment