Monday, March 23

Marja-Liisa vabatahtlik teenistus

Ükspäev olin kirjavahetuses ühe teise vabatahtlikuga, kes läks Viimsi Vallavalitsuse alt vabatahtlikuks. 

Eelmise aasta detsembris otsis üks Sitsiilia (ma arvan, et see on Sitsiilia mitte Sardiinia, aga vabandan väga, kui ma eksin :) ) organisatsioon omale vabatahtlikku. Ja sealne kontaktisik tundis Kadit ning nii see pakkumine valda jõudiski. Ja siis leidsime vabatahtliku, kes projektist huvitatud oli - Marja-Liisa. 

Marja-Liisa veedab nüüd järgmised kuus kuud Itaalia kuuma päikese all. Tema projektiks on arheoloogia ning ülesandeks kõiksugused arheoloogilised väljakaevamised. Ta veel ei tea, mis ta täpselt tegema hakkab, kuid eks ta varsti selgust saab. Tänaseks on ta juba nädalakese Itaalias olnud ning nii palju kui ma temaga suhelnud olen, on kõik tiptop korras ning ta samuti väga rahul, et otsustas selle sammu ette võtta!

Seega vabatahtlikkuse asi on üks tore asi. Vähemalt nendest kogemustest, mis Viimsi on saanud. 

No comments:

Post a Comment