Sunday, March 22

Andres de Estonia

Eile käisin väljas ühe hispaania kutiga. Nimeks on tal Andres. Miks? Sest ta elab praegu Eestis ning tuli siia oma vanematele külla. 

Olin Andresiga kohtunud juba varem Eestis ühe korra. Ta tutvustas mulle Alicantet (nii palju, kui see siis eemalt võimalik oli - ala tegi nimekirja kohtadest, mida külastada ja kus pidutseda :) ) ning seda organisatsiooni, kus ma praegu töötan. Nimelt oli Centro 14 Andresi saatvaks organisatsiooniks, kui ta oma vabatahtlikku teenistust Sloveeniasse tegema läks. Ja nüüd elab ta Tallinnas. Kui ma ei eksi, siis juba jaanuarist saadik. Ja alates aprillist hakkab seal tööle Tallinn 2011 projektiga. 

Jube naljakas oli kohata siin inimest, kes oli just tulnud Tallinnast. Ja tema meelest oli veel imelikum kohata eestlast Alicantes. Neid polevat siin just kuigi palju. 

Ja nii me väljas käisimegi. Andres tutvustas mulle oma lemmikkohti. Õnneks sain õhtule päris varakult. Kell kolm. Mõistlik. Huh. Praegu on veel mõnus, uus ja huvitav väljas käia, kuid ma kardan, et varsti olen ma sellest väsinud. Sest no nende väljaskäimine lõpeb tavaliselt kell 7 hommikul. 

No comments:

Post a Comment