Friday, March 20

Sobre mi trabajo

Minu tööst nüüd. Olen saanud oma rahvusvahelise projekti kirjutamisega nii kaugele, et sisu on koos, eelarve ka. Ootan praegu partnerite kinnituskirju ja siis on minu osa tehtud. Escarlata tõlgib seda praegu hispaania keelde, kuna tuleb välja, et see tuleb esitada hispaania keeles. 

Nüüd siis mõtlesin täna pool päeva, mis ma peale hakkan. Kellelgi pole mulle midagi anda. Nad ei arvanud, et ma nii kiiresti oma projekti asjadega valmis saan. 

Ja siis ma mõtlesin pool päeva, et mis ma teha võiks. Ja välja mõtlesin. Hakkasin nende veebilehte kakskeelseks muutma. Ehk siis tõlgin asju inglise keelde. Peale paaritunnist nokitsemist sain aru, et see päris kasulik. Saan kenasti hispaania keelt õppida ning uusi sõnu. Ja vahepeal saan ka muude asjadega tegeleda. Nii, et tundub igati tore hetkel. 

PS! Täna pandi mind kirja ka vahemere kokakursustele, mis tähendab, et alates 4. aprillist hakkan kokaks :)

No comments:

Post a Comment