Tuesday, March 17

Miks mina?

Sattusime Escarlataga täna lõunapausil rääkima sellest, miks just mina sattusin nende organisatsiooni. Tuleb välja, et sellel on kaks põhjust: üks minu nimi ja teine minu motivatsioonikiri. 

Vabatahtlikke tahab organisatsioonide ustest-akendest sisse ronida pidevalt. Iga päev laekub vastuvõtvatesse organisatsioonidesse kümneid sooviavaldusi. Escarlata rääkis, et tal oli sellest juba täitsa kõrini ning enamus tahteavaldustest läksid kohe prügikasti. Aga siis saabus postkasti kiri Triinult. Kuna minu nimi Hispaanias on lihtsalt Trini, mis tuleneb väga populaarsest nimest Trinidad, siis oli Escarlata kindel, et see kiri tuleb avada. Ja nii ta läks, sain esimesest esimesest valikust läbi.

Ja siis minu motivatsioonikiri. Escarlata sõnul oli ta hämmingus, et nii noorelt võib nii palju jõuda. Ja talle meeldis kõik, mis ma kirjutasin. Näed sa, kirjutamisoskusest on ka kasu. 

No comments:

Post a Comment