Monday, March 16

Mõned asjad, mis mulle siin meeldivad...

Mõtlesin kirjutada mõnest asjast, mis mulle siin meeldima hakanud:

1. Ilm. Iga päev juba üle nädalakese, mis ma siin olnud, paistab päike. Ja iga päevaga läheb ainult soojemaks. Ei pea mõtlema hommikuti sellele, et tuleb end kubujussiks mässida - sallid, kampsunid, saapad, mantlid, mütsid, kindad. Piisab kingadest ja jakist ja õhukesest sallist (kevadised tuuled pidid olema ohtlikud). Ja ma juba ausalt öeldes ootan täiega seda hetke, kui tuleb pilves ilm. 

2. Siinne elutempo. Tuleb tunnistada, et mulle on siinne elutempo meeldima hakanud. Olen juba graafikus - kell 15-st hakkab vaikselt uni tulema, kuid olen siiski üritanud mitte veel siesta ajal magama hakata, kui vaid siis väike tukastus päikese käes pargis või kohvikus koos mõnusa lõunasöögiga. Ja no varsti kiirustan ma töölt ka ära sama kiiresti kui kõik teised. Ja jalutamistempo on mul ka küllaltki hispaanlastega võrdsustunud. Hea, kui kusagile kiiret pole. Mitte nagu Eestis. 

3. Söök. See on nii hea. Pinchod ja tapased. Nämm. Puuviljad (jah, meil on ülihead maasikad siin juba) turult. Huh. Kõht läheb kohe tühjaks. Ma hakkan siin käima ka vahemere köögi kokanduskursustel (seda viib läbi minu organisatsioon), siis olen tagasitulles Jamie Oliver ise :)

4. Siinsed vahemaad. Ma olen juba ammu tahtnud jala tööl käia. Nüüd on mul see võimalus. 10 minutit ja vopsti - tööl ma olengi! Ja 10 minutit ja shopingu tänaval. 15 minutit ja rannapromenaadil. Ma siiani ei tea veel miskit kohalikust transpordisüsteemist :P

5. Siinsed prügikastid. Nii naljakas kui see ka pole, kuid sa ei pea siin määrima oma käsi prügikastikaane avamisega. Vajutad pedaali ning kaan läheb ise lahti ja viskad oma träni kasti. Ragn Sells ja Cleanaway - võtke shnitti ja pange suurteks prügikastideks sellised!

6. Siinsed mööblipoed. Kui võimalik, siis tooksin kogu oma tulevase mööbli siit. Olen juba nii palju asju leidnud, mida kaasa tahaks võtta. Miljonäriks peab hakkama. 

Ja praeguseks kõik ongi....ma võiks seda veel pisikeste asjadega jätkata, kuid järgmine kord :)

1 comment:

  1. Väike pisiasi, aga kuna kuskilt ajakirjandusest ka silma jäänud, siis - misasi on "tapased"? :) Tapa, tapas (hisp.k), tapad (eesti k.) peaks ju õige olema?

    ReplyDelete