Tuesday, March 17

Veel siinsest töötamisest...

Veel natuke hispaanlaste töötamisest. Tuli välja, et neil on nii mõnigi vahva vaba päev tulemas. 

Näiteks on see neljapäev vaba, kuna siis on kohalik isadepäev. Seega puhkus, puhkus. 

Sellele järgneb varsti lihavõtted, kus neil on vabad neljapäev, reede, laupäev, pühapäev ja esmaspäev veel takkaotsa. Ehk siis Eesti Suur Reede on vaid suur naljanumber :) Aga otse loomulikult pole sellised pikad puhkused kombeks igas Hispaania nurgas. See on meil nii (ja mõnes kohas veel, kuid selles osas pole ma ekspert!). Näiteks Madridis on lihavõtete ajal vabad samad päevad, mis Eestiski. Aga ma ei kurda, mulle meeldib lisapuhkus!

Kaugemale ma oma vabade päevade avastamisega pole jõudnud. 

Nii, et lihavõtete ajal tuleks ette võtta üks väike trip...

Ja siis sain täna teada, et suvel ma õhtuti töötama ei pea. Mitte, et mul praegu väga palju õhtul tööd oleks (ainult 1 kord nädalas). Kuid suviti on avalik sektor õhtuti kodus ja üritab akendest sisseroniva päikese eest end kaitsta. 

Üldse olevat siin suvel töötamisega natukene nadi. Nimelt enamus inimesi puhkab augustis ja siis on kõik justkui väljasurnud. Eks näis, mis mina siin teen siis. 

No comments:

Post a Comment