Thursday, November 26

Õnn saabus ka meie õuele

Meil on uus dušš! Masaaži otsikuga ja puha. Ehk meie veeuputussaaga lõppes just hetk tagasi fontanero (ma ei tea, kuidas seda veemeest eesti keeles nimetatakse) külaskäiguga.
Eile helistasin Nievesele, et meil jama ja ei oska midagi teha. No siis Nieves tuli täna oma mehega üle tsekkima, mis toimub. Mina sel ajal olin tööl ja vaene Kasia pidi üksi seletama. Õnneks polnud muud vaja, kui näidata meie katkist dušši ja veejooksu.
Tööl olles sain Kasialt sõnumi, et meil nüüd vett pole ja ei tea, millal see fontanero ka tuleb. Mina siis juba koju minnes hüppasin ruttu poest läbi ja varusin ikka mehe moodi vett - jumal teab, millal taas kraanist vesi jooksma hakkab! Ja viis minutit peale seda, kui ma oma veevarud olin higipull otsa ees koju tassinud, tuli fontanero koos Nievese, ta mehe ja 1,5 aastase Oscariga.
Mees vaatas kohe asja üle, ütles pole hullu midagi. Vaja uus kraan panna ja voila! Nieves jooksis poodi - muuseas ta on kaheksandat kuud rase, kuid tema oli just see, kes poodi lippas. Carlos (mees) hüüdis veel järele, et ole ettevaatlik ja ära kuku. Selle peale mina mõtlesin, et tore-tore, miks sa siis ise ei lähe poodi?
Aga näete, 30 minutit hiljem oli kõik tiptop. Vesi tagasi ja uus dušš veel pealekauba. Oi, kuidas ma nüüd hakkan seda nautima oma viimased 6 päeva siin!

No comments:

Post a Comment