Tuesday, June 16

Viis päeva jäänud

Jäänud on veel vaid viis päeva ning mul on puhkus!!!! Laupäeva varahommikul sean oma sammud Alicante lennujaama poole, et võtta 06.45 lend Madriidi. Sama päeva lõuna paiku jõuavad Madriidi minu ema ning isa!!! Ei jõua nendega kohtumist ära oodata! Samas on see ka kindlasti natukene imelik, ikkagi vahepeal kolm ja poo kuud mööda läinud sellest, kui viimati nägime ning näost näkku rääkisime.
Nädalavahetuse veedame Madriidis. Ausalt öeldes see Madriid natukene hirmutab mind. Või siis mitte mind otseselt, ma lihtsalt kardan, et mu vanemad saavad seal kuumarabanduse. Tänase ilmateate kohaselt tuleb nädalavahetuseks 34 kraadi ning laus päike! Mina olen siin oma 30-kraadise kuumusega harjunud ning ilmselt annan vaid poolenisti otsi, kuna seal ju pole merd läheduses, mis vähekenegi briise näkku puhuks, kuid mu vanematele, kes on nädalasest vihmailmast tulnud, saab see kindlasti olema vahva! Eks me näe, mis nad minu kliimast siin arvama hakkavad. Igatahes on plaan mängida Madriidis korralikku turisti, kuna me keegi pole seal enne käinud! Hakkan ükspäev oma Lonely Planetit Madriidi kohta uurima, et pisut rohkem kursis olla ☺
Ja siis esmaspäeval lendame tagasi Alicantesse, et vaadata üle minu kodu, töökoht ning eluolu! Ja pida maha üks tõsine hogueras – ma arvan, et seda nähes tunnevad mu vanemad, et nende tütar on ikka keset täielikku hullumaja! Aga teate mis, mulle on siinsed pidustused täiega meeldima hakanud. Tõeline kultuurivärk pidevalt. Iga väiksemagi sündmuse jaoks on oma pidustused, rongkäigud, kostüümidraamad ja palju muud.
Ja siis ükspäev võtame auto ning kimame Granadasse. Olen oodanud juba kaua, millal sinna minna saaks. Viimaks on see aeg käes! Uurisin oma klassiõelt Elinalt, kes seal aasta aega elas ning õppis, mis seal teha ning uurida ning nüüd olen täitsa spets juba ☺ Lisaks veel väike Lonely Planet juurde!
Neli tööpäeva veel ning Triinil algab puhkus! Can’t wait!
Ja kui mu vanemad 26. juuni hommikul lahkuvad, siis ega see ei tähenda, et minu jaoks puhkus läbi oleks! 26ndal olen “tööl” – kuna meil on leedukad sel päeval külas, siis kolan nendega pool päeva ringi ning võtan osa nendele mõeldud üritustest! Ja siis laupäeval lähen nendega keskaja turule ning esmaspäevane tööpäev koosneb mul ka nendega olemisest ning neile ühe väikese presentatsiooni tegemisest! Ja siis ja siis pühin jälle Alicante pinna jalge alt ning sõidan ei kusagile mujale kui Barcelonasse...

1 comment:

  1. Granada on parim!!! Elasin ka aasta seal :) ning saabusin järjekordselt Hispaania/Granada ringkäigult just eile :) Ei suuda ära oodata, millal sinna tagasi saaks kolida... Päikest Sulle!

    ReplyDelete