Tuesday, June 16

Barcelona - here i come!

Käisin täna õhtupoolikul rongijaamas omale rongipiletit ostmas. Alguses mõtlesin küll, et lähen hulljulguse peale välja ning ootan neid “48 tundi enne väljumist” pakkumisi (millega saab pileti 50% odavamalt), kuid kuna tegemist on ikkagi U2 kontserdiga, kuhu pool Hispaaniat hakkab kohale sõitma, siis nii igaks juhuks ostsin omale pileti ikka ette ära.
Seega 30. juuni hommikul kell 9.25 võib mind leida Barcelonasse viiva rongi 17 vagunist! Ja sõit algab! Barcelonas elan ühe vabatahtliku Irene juures kaks päeva. No ilmselt peatun seal vaid tukastamiseks, kuna Barcelona on seni minu lemmik linn Hispaanias ning ma ei kavatse seal lihtsalt aega surnuks lüüa ja kusagil korteris istuda! Ja kohe 30nda õhtul on U2 kontsert, kuhu minekut ma ei suuda ära oodata! Kuulsin, et mõned tuttavad mul veel sinna minemas, seega haagin end nende külge! Mul on ainult tõsiselt kahju, et kontserdile ei või kaasa võtta fotoaparaati, aga mis teha...
Ja siis on plaan tagasi tulla 2. juuli õhtul. Tagasisõidu piletit ma pole ostnud ning ei mõtle seda ka enne 1. juulit teha. Ma lihtsalt pean ära proovima selle “48 tundi enne väljumist pakkumise”, sest Barcelona ja Alicante vahel sõidab iga päev ca 6 rongi ning kusagile ma ju ikka koha saan. Pealegi on tegemist nädala sees oleva kuupäevaga, seega ei tohiks probleeme olla!
Igatahes on mu U2 plaat iga päev läbi ketratud ning ma kardan, et ma lähen seal kontserdil täiesti hulluks kätte ära.....

No comments:

Post a Comment