Wednesday, June 17

Terve kui purikas

Laupäeval sain ma kätte oma vereanalüüside tulemused. Tuleb välja, et olen terve nagu purikas ning mul pole ei HIVi, A ega C-hepatiiti ning isegi minu hemoglobiini tase on igati tiptop!
Lisaks sellele sain ka oma esimese Hispaania doonorikaardi. Tegemist on tavalise kokku volidatava paberilipakaga, kuhu saad kenasti oma pildi kleepida, kus on olemas sinu andmed ning korrad, millal oleks doonoriks olnud! Eesti doonorikaardile jääb see ikka kõvasti alla. Eestis on ilus punane visiitkaardi suurune kaardike, siinse oleks ma esimese hooga ära visanud! Aga taipasin enne, et see ongi nende suurepärane doonorikaart! Igatahes kavatsen ma siin olles veel doonoriks minna ja head teha. Esimene võimalus selleks avaneb mul septembri lõpus....enne lihtsalt ei tohi.

No comments:

Post a Comment