Wednesday, April 8

Puhkus, puhkus

Mul hakkab nüüd puhkus. Hispaanlased on niivõrd toredad, et tähistavad lihavõtteid pikalt-pikalt. Järgmine tööpäev on alles tuleval teisipäeval. 

Kui just ilma ära ei keera, midagi pakilist ei juhtu või ma igavuse kätte ära surema ei hakka (mis on suhteliselt ebatõenäoline), siis järgmine sissekanne blogisse tuleb alles tuleval nädalal. 

Minu pühad tõotavad tulla igati lõbusad. Neljapäev ja reede on kõik kohad kinni, seega tuleb homme hommikul kiiresti turul käia ning vajalik kraam soetada. Ja siis randa, randa ja veelkord randa. Ja kui ei ole soe ning päikesepaisteline ilm, siis on kõik Madriidi hispaanlaste süü ning läheme anname neile peksa :) (kui meil on kõiges süüdi poolakad, siis siin on madriidikad). 

Ükspäev on plaanis minna päevaks Benidormi. Minu roomy Maria Jose soovib minna Zara outleti ning ilmselt laupäeva veedame Benidormis, kuna siis peaksid kõik poed taas lahti olema. 

Ja siis Maria Jose pere kutsus mind külla, seega kui Maria Jose otsustab oma kodukülla Villenasse minna, siis lähen kaasa. Tutvun selle mägise külaeluga seal tsutike. 

Aga minu eesmärk puhkusel on puhata, puhata ja veelkord puhata. Ja kui hästi läheb, siis rannas peesitada ning mitte midagit teha. Miks ma ütlesin, et hästi läheb? Sellepärast, et 20-22 kraadi sooja tundub mulle natukene vähe. Ära hellitatud siin juba selle soojusega :)

Aga seniks mõnusaid lihavõtteid, värvige ja koksige mune siis ka minu eest!

2 comments:

  1. Ma loodan, et sa seda ka oma emale näitad ning tervitused Kristiinale, Virgole, Maribelile ja Rikile edasi annad!

    ReplyDelete