Tuesday, April 7

Hispaanlased vihmavarjudega on ohtlikud...

Minuga juhtub ikka igast huvitavaid asju. Tatsasin täna kodupoole ning just oli lõppenud väike vihmasabin. Inimesed siiani vehkisid veel ringi oma uhkete vihmavarjudega. 

Ootan mina siis lõbusalt rohelist tuld, et teed ületada. Minu ees seisavad kaks naisterahvast, seletavad omavahel käte ja jalgadega. Ja siis mina uitan nende selja taga oma mõtetega niisama ringi, vahin siia ja sinna. Ja järsku, pauhti! Triin saab vihmavarjuga (selline suur suletud vihmavarju toigas, teate ju küll) vastu vahtimist. Mõtlesin natuke, et mis nüüd juhtus. Hakkasin naerma, tädid olid jummala paanikas ja vabandasid ette ning taha. Mina muudkui muigasin ja naersin :)

Ja elus ja terve olen. Isegi muhku pole siiani tekkinud, rääkimata siis kõiksugustest sinikatest ja kriimudest. 

Kus ikka juhtub igast asju...

No comments:

Post a Comment