Monday, April 6

Fotos de la ciudad

Teie uudishimu rahuldamiseks, lisan nüüd siia posu pilte linnast ning elust-olust!

Peale tööd käib elu edasi tänavatel ja parkides. Sigimist sagimist nii mis hirmus...


Plaza de Luceros. Selle pildi tegemisel ma oleks peaaegu bussi alla jäänud :)


Majad on enamasti sellised kitsad ning üksteise külge klopsitud...


Samuti on mulle hakanud meeldima need väikesed istumiskohad, kus saab jalga puhata, kui kõndimine hakkab liiga tegema...


Minu leheputka - on saanud traditsiooniks pühapäevahommikuti sinna joosta (mina või Maria Jose - oleneb, kes varem üleval) ning värske leht hankida! Ülejäänud päevadel lõbustame end uudistega tööjuures...


Jälle minu tänav - paar sammu paremale ning on minu maja uks...


Minu kodutänav - Avenida General Marva - oma täies hiilguses!


Tänavakultuur on siin küllaltki hästi edenenud. Graffiteid võib näha igal tänavanurgal. Millegipärast aga need üldse ei häiri mind, pigem on hakanud meeldima see tänavakultuuri värk...


No comments:

Post a Comment