Sunday, April 5

Kääbusjalad

Laupäeva õhtupoolikul käisin natukene linnapeal ringi. Eesmärgiga vaadata, kas juba plätusid-kingi on lettidele tulnud, mida võiks varsti suveks soetama hakata. Siin hakkab juba päris mõnusalt kevadeks minema (jah, 20 kraadi on minu jaoks siiski veel natukene liiga külm, et plätu jalga pista ning randa päevitama minna). 

Ja siis käisin ringi, proovisin siin ja proovisin seal erinevaid jalanõusid. Igas poes võtsin suure hurraaga omale kinga, mis justkui vastab minu numbrile. Aga ei, need hispaanlased on sellised kääbusjalad, et oma 37-38 kinganumbri võin ma ära unustada. Jube harjumatu - selline big footi tunne on. Aga nii ta on, heal juhul läheb ikka veel 38 jalga, kuid suure tõenäosusega siiski 39. 

Aga muidu mulle siin jalanõude shoppamine meeldib. Kõik on nii odav, et lausa naerma ajab. Otse loomulikult on ka niiöelda high class poed, kuid enamus on siiski sellised ühe hooaja 8 euro poed. No ja ega mul polegi kauemaks ühte plätut vaja kui üheks hooajaks. Siis pole talvel muret, kuidas oma ülekilodega koju saada...

No comments:

Post a Comment