Tuesday, April 7

Hommikusöök hispaania keele tunnis

Täna oli meil hispaania keele tunnis viimane tund enne suurt puhkust (lihavõtete puhul on meil kaks nädalat puhkust) ning tähistasime seda koos pisikese hommikusöögiga. Huh, mu süda läigib ja ma tahaks ainult magada või lihtsalt kusagile veereda...

Mina muidugi olin tegija oma Kalevi šokolaadiga. Käisin eile kolmes poes, et leida midagi, millest eesti toitu teha, kuid pole siin miskit. Kusagil suures kaubamajas, ca 10 minutit linnast välja, niiöelda eeslinnas, olevat mingi rahvusvaheline toidupood, kust igast kraami leiab, aga no ega ma ei viitsinud ju sinna minna. Seega minu eesti köögi tutvustamine jäi kesiseks. 

Aga no need araablased (maroko tädikesed) on täiesti hullud. Ma ei tea, kas nad saidki asjadest valesti aru, kuid nad olid ikka süüa teinud vähemalt kahekümnele inimesele. Meid oli ainult kaheksa. Ja siis ikka käisid taga, et sa oled liiga kõhn, võta siit ja võta sealt. 

Ja siis mul on nüüd täispugitud elevandi tunne. Mul on uni ja ei suuda üldse tööl olla. Viisin tööle ülejääke ka ning nüüd on õnneks teised end ka täis õginud. Nii, et me nüüd siin vegeteerime... Teised juba naeravad, et ma olen ohtlik. Ükspäev tulen oma mustikatega valge šokolaadiga, teine päev mingite maroko maiuspaladega :)

No comments:

Post a Comment