Monday, March 9

Mis edasi?

Peale JAH sõna ütlemist algas minu jaoks tundmatu maa. Olin sinnani süsteemi toimimse endale selgeks teinud, kuid sellest hetkest edasi oli kõik suur ümmargune null. 

Selgus, et paar järgmist nädalat kulus paberimäärimisele. Tuli täita erinevaid blankette, võtta vallavalitsuselt allkirju, tegeleda kindlustuse tegemisega jne. 1. november oli see kuupäev, kui kõik dokumendid Hispaania Valencia provintsi Euroopa Noored büroosse suundusid. Edasi tuli vaid oodata ja oodata. Eestis võtab otsustamine aega ca ühe kuu, Hispaania puhul peab arvetsama vähemalt pooleteise kuuga.

Ja siis ühel ilusal päeval Uus-Meremaal puhkusel olles saabus minu mailboxi kiri Escarlatalt - minu projekt sai heakskiidu! Mind valdasid segased tunded. Ma vist ikka ei suutnud uskuda, et ma nüüd hakkangi minema. 

Peale puhkuselt naasmist tuli korda ajada veel viimased paberid ning kõik oli valmis. Mind ootan päikeseline Hispaania. 

1 comment: