Tuesday, March 10

Mi ciudad - Alicante

Oleks aeg kirjutada natukene linnast, mis on nüüdseks minu koduks saanud.

Alicante asub geograafiliselt Hispaania idarannikul ning on Costa Blanca ranniku üks tuntumaid linnu. Suviti muutub siinne piirkond suvitajate paradiisiks. Seda mitmel põhjusel. Esiteks on Alicante äärmiselt populaarne tänu oma heale kliimale - rannas käia võib hakata käima juba märtsi lõpust ning niiviisi kuni novembrini. Vihmased ja pilvised on pigem haruldus. Temperatuur talvel on ca 10-15 kraadi, suvel ligikaudu 30-35. Teiseks on lõputud rannaribad iga hispaanlase ja eurooplase unistus. Kolmandaks on Alicantest kiviga visata ülikaunid saared nagu Tabarca, Mallorca ja Ibiza. 

Linnas elab ligikaudu 350 000 elanikku. Oma küllaltki vä
ikse rahvastikuga tundub linn siiski piisavalt suur. Kesklinn, kus ma peamiselt olen ringi liikunud, paistab silma oma vanaaegsete ehitiste, pikkade avenüüde ja rannaäärsete promenaadidega. Üheks kõige populaarsemaks kohaks on jahisadama äärne ala, kus inimesed käivad jalutamas, kohvitamas, sportimas ja nii edasi. võite ise nüüd arvata, mis minu lemmikkohaks on saanud.

Kuigi superhüper turismiteatmikud ütlevad, et linnas aaab vabalt hakkama ka inglise ja saksa keelega, siis siinkohal mina nii roosiline ei oleks. Isegi kõige suuremates kaubamajades laiutavad teenindajad sulle käsi, kui küsida "Hablas ingles?" (Kas räägid inglise keelt). Kohalikud ise räägivad kahes keeles - valenciana ehk valencia hispaania keel ja hispaania keel. 






No comments:

Post a Comment