Saturday, March 14

Minu esimene pidu

Eile õhtul viisid Escarlata ja tema kutt mind ööeluga tutvuma. Kui Eestis minnakse tavaliselt ühte kindlasse kohta (ala otsustad, et täna on see päev, kui ma tahan minna Privesse), siis siin sellist asja ei ole. Siinne väljaskäimine töötab stiilis: paar drinki ja pläkutamine ühes baaris, siis järgmises, siis järgmises ja siis järgmises ja siis järgmises....

Olime Escarlataga päeval kokku leppinud, et väga kaua ringi ei tiiruta. Ainult natuke, et saada aimu, mis nädalavahetustel tänavatel toimub. Olime mõlemad jummala surmväsinud.

Meie õhtu hakkas kell 8 minu kodu lähedal olevast baaris. Drink. Seejärel viidi mind pinchosid sööma. Pincho on saia peal olev suupiste (mis pole üldse mitte väike). Drink. Kõhtu natukene täidetud, suundusime edasi tapaseid sööma. Tapas on väike portsjon sööki, mida kõik omavahel jagavad. Drink. Nagu te aru saate, siis nad söövad väga palju ja väga hilja. Jalg hakkas kõigil juba tatsuma. Eriti Escarlata kutil. 

Seejärel kokteilibaari, kus töötasid Escarlata onu ja nõbu. Tasuta dringid. Tuleb tunnistada, et pole ammu nii head gintoonikut saanud. Siis edasi barrio poole. Barrioks kutsutakse siinset pidutsemise piirkonda, kus on baarid ja klubid üksteise küljes kinni. Kõigepealt üks baar ja siis teine. Kell oli selleks ajaks ca kolm. Ja siis otsustas Escarlata kutt, et nüüd tuleb ikka ühes korralikus klubis ka ära käia. Sinna me siis läksimegi. Aga klubid siin pole kuigi populaarsed kohad - pigem käiakse baarides, kus saab ka tantsida! Seetõttu oli klubi tühi. Seega otsustasime, et tänaseks aitab. Tuigerdasime kõik minu maja poole. Kell oli neli. Kõik. Kui nii edasi läheb, siis mina varsti enam ei jaksa nendega väljas käia. Oli ju plaan paigas, et ainult natukene :)

Hindadest. Siiani pole ma näinud kohta, kus tuleks sissepääsu eest maksta. Baaris on shotid (nt tekiila vms) 1,50 eurot, õlu 2 eurot, kokteilid 3 eurot. Seega igati mõistlik!

Hommikul olid minu peokaaslased täiesti rivist väljas :)

No comments:

Post a Comment