Thursday, March 12

Eesti vaimustus

Ma ei ole veel sellest sotti saanud, kuid millegipärast tundub kõikidele kohalikele Eesti jube kihvt koht. Võibolla sellepärast, et olen rääkinud, et meil praegu seal lumi. Ja kui rääkisin, et alles oli miinus viis kraadi, siis pidid kõik pikali kukkuma.

Täna siis näitasin töö juures, mis koht see tegelikult on. Kasutasime google earthi. Otsisin ka oma maja Viimsis üles ja kõik olid vaimustuses, et ma nii mere lähedal elan. Ja Viimsi pidi kõlama jube ilusalt. 

Mind hämmastas ka see, kui vähe nad Eestist ja Euroopast tegelikult teavad. Näiteks küsis mult üks tüdruk täna kaua lennukiga Eesti sõidaks, kas ikka üle kahkesa tunni. Selle peale tegin mina suured silmad, et ei, ei. Ega me põhjanabal pole. Kuigi tundub, et selleks nad meid peavad. Nad peavad mind isegi hulluks, et ma kampsuni ja jaki väel ringi käivad. Endil kõigil mantlid ja saapad jalas.

Ja siis muidugi ei puudu iga uue inimesega tutvumisest ka küsimused "kas sul on päriselt nii sinised silmad?" ja "kas te kõik olete eestis nii blondid?". Nende jaoks on minu silma- ja juuksevärv müstika. Küll nad üritasid mulle ükspäev selgeks teha, et ma oma sinised läätsed ikka ära võtaks. Ja täna tuldi ka esimest korda mu juukseid katsuma, et ikka veenduda, et mu juuksed on ehtsad. Nagu aafrikas või tais oleks :)

1 comment:

  1. Päris põne , elu sul siis ! :) Siis on sul millest rääkida. (Y) ja see on super !! Soooooovin suuurt edu sulle !!!!! ole tubli !!

    ReplyDelete