Tuesday, July 21

Töö kukub ise sülle

Eelmisel nädalal tuli minu juurde minu kolleeg Mari Carmen ning küsis, et kas ma ei sooviks hakata andma üks kord nädalas inglise keele tunde tema kahele lapsele. Otse loomulikult olin ma ilma pikema mõtlemiseta nõus!
Nüüd siis hakkan kolmapäeviti andma tema kahele lapsele – 13-aastane tüdruk ja 15-aastane poiss (kui ma nüüd ei eksi) inglise keele tunde. Pidavat midagi koolis olema õppinud, kuid minu peamiseks tööks on võtta nende raamat ning neid lihtsalt edasi aidata. Tunnid hakkavad toimuma Mari Carmeni kodus, kuhu mind homme viiakse. Näen mõne kohaliku kodu ka nüüd tõelises äärelinnarajoonis!
Minule on see aga väga hea lisaraha teenimise võimalus. Pealegi saan head praktikat, kui soovin tulevikus kunagi hakata kellegi õpetajaks! Ma ei tea miks, kuid minule on enamus elust kõik võimalused lihtsalt iseenesest sülle kukkunud....ja nii nüüd ka see!

No comments:

Post a Comment