Tuesday, July 21

Šokk - Maria kolib välja!

Ma olen šokis. Ei, pigem hämmingus. Või segaduses. Ah, ma ise ka ei tea, mis ma olen või ei ole. Olen sõnatu. Miks? Sellepärast, et sain just uudise, et Maria kolib välja!
Täna tuli Maria koju, istusin ja vaatasin uudiseid, kuna õhtul on tennis ning õhtused uudised jäävad seega vahele. Marial tõsine nägu peas ning eriti tuju ka just pole. Tuleb istub siis minu juurde ja ütleb, et peab minuga rääkima. Mina jään siis ka tõsiseks, sest ausalt öeldes ehmatas Maria mind päris ära!
Ja siis ütleb Maria, et kolib järgmine nädal välja. Mina šokis ja ei saa sõnagi suust välja. Kuidagi pobisen, et mida, kus ja kuhu siis? Ütleb, et tead, ma viimaks sain loa, et omale korter osta (selleks on linnavalitsuselt mingit paberit vaja). Mina ei oska selle peale midagi öelda. Maria seletas siis pikalt ja laialt, et ta on viimased pool aastat erinevaid kohti vaatamas käinud ning lõpuks otsustas, et aitab ning et ostab San Vicenti omale korteri ära. Kaks tuba, päris ilus ja korralik nägi välja. Uues hoones, täitsa uus korter. Ainuke, mis Mariat väga rõõmsaks ei teinud, on see, et San Vicent on rongiga sõites ca 15 minuti kaugusel Alicantest ning ta peab hakkama iga päev nüüd rongiga sõitma. Ja rongi ajad eipidavat just kuigi roosilised olema. Aga ütles, et pole hullu. Kuna ta ei saa omale Alicantesse korterit osta, kuid vanus justkui nõuaks juba omaette elamist, siis otsustas ta selle korteri ära võtta.
Muidugi on mul sellest kahju, sest meil oli Mariaga jummala lahe viimasel ajal. Meil oli saanud justkui kombeks, et oleme elutoas ja arutame maailma asju peale uudiseid, siis läheb teeb tema väikse uinaku, mina ajan oma asju ning siis kohtume taas niiöelda jututunniks suures toas. Aga pole hullu. Leppisime kokku, et hakkame nüüd nädalavahetustel koos rannas käima ning rohkem väljas söömas ja muid asju tegemas.
Positiivne selle juures on see, et ma kavatsen hõivata Maria toa. Pean küll natukene rohkem maksma (max 20 eurot või nii), kuid ta tuba on poole suurem ja valgusrikkam! Maria lubas meie korteriomanikule Nievesele minu soovist täna teada anda, kui ta Nievesele oma pommuudise täna teatavaks teeb! Ja siis peab hakkama ümber kolima end varsti!

No comments:

Post a Comment