Thursday, December 3

Jess – koju tulek nüüd selgemast selgem!

Eile õhtul osteti mulle ära kõik piletid, mida ma nii kaua oodanud olen. Nüüd võin juba julgelt öelda, millal ja kus ma täpselt lendan.
8ndal detsembril pühin Alicante enda jalge alt ning alustan rändamist oma “uude koju”. Tagasi Tallinna jõuan 14ndal EasyJetiga. Tahan tulla tagasi vaikselt, pole vaja kisa ja käraga lennujaama vastu tulla, eks. Praegu puudub mul veel ainult AirBerlini lennul spordivarustus, kuid Gabi lubas selle ära teha koos minuga Strasbourgis.
Nende lennupiletitega oli omaette naljakas. Marko küsis mult eile passinumbreid, sünniaegu ja muud sellist. Ma siis jube rõõmsalt kirjutasin. Marko selle peale, et issand, sa oled ju nii noor. Mina vastu, et mis sa mõtlesid, et ma olen mingi vanamutt? Marko ütleb, et ei,ei, kõik perfektne, seda parem investeering sai tehtud. Mina hakkasin selle peale naerma ning tundsin end kui aktsia või optsioon.
Muidu on minu järgmise nädala ja pooleteise plaan järgmine: Alicante-Madriid-Pariis-Strasbourg-Pariis-Madriid-Alicante-Palma de Mallorca-Faro-London-Tallinn. Serka ütles hästi selle peale, et ma lendan nädalaga rohkem kui tema kunagi kokku lennanud. Aga mis sa teed, kui elu selline on.

No comments:

Post a Comment