Thursday, November 19

Raindrops falling on my head...

Kas te suudate seda nüüd uskuda?! Meil sadas just 5 minutit vihma! Esimene vihm peale septembrikuu tormi! Muuseas ma siiani süüdistan eestlasi, inglasi ja lätakaid, et nad vihma meie noorsoovahetuse ajaks kaasa tirisid. Igatahes kohe päris tõsiselt tibutas meil viis minutit. Väga lahe. Minus on ikka vist väga palju eestlaslikku verd peidus, et kehv ilm naeratuse näole toob ja nii palju rõõmu teeb. Vihmaga kaasneb alati siuke monus kodune tunne...
Aga mis ma siin ikka hõiskan. Vaatasin just lõunal ilmateadet ning enne esmaspäeva ei luba isegi mitte pilveraasukest siia Alicante oblastisse. Rääkimata siis vihmast, keeristormist ja lumesajust. Ma ikka naiivselt loodan, et see 20 aasta tagune lumesadu Alicantes võiks end taas ilmutada. Ja ärge nüüd lõhkuge mu naiivset unistust siin oma kommentaaridega, jätke mulle mu lapsikus.

No comments:

Post a Comment