Thursday, November 19

Houston we have a problem...

Nagu ikka on elu täis seiklust ning üllatusi. Praegu käib räige võitlus Portugali rahvusbürooga (õnneks selles mina osalema ei pea, kuid Marko on juba päris tige!), et nad saaksid ära vahetada eelkohtumisel osaleja.
Nimelt pidi alguses toimuma kaks noorsoovahetust paralleelselt – üks Portugalis ja üks Rumeenias. Sellest tulenevalt oli ka plaanitud, et Rumeenia esindaja läheb Portugali eelkohtumisele. Kuid kahjuks-kahjuks ei saanud Rumeenia projekt toetust ning nüüd siis soovivad korraldajad vahetada eelmeetingul osaleja ära minu vastu. Kuid Portugali rahvusbüroo ei saa sellest aru, miks see vajalik on. No hallo, kui üks vahetus ei toimu, siis on ju siililegi selge, et tuleb teha muudatusi ning pole mõtet seda Rumeenia tüüpi enam Portugali tirida! Aga ei, Marko võitleb nendega.
Ma ausalt öeldes ei teagi, mis siis saab, kui neil ei õnnestu seda ära vahetada. Hehee. Ma nüüd siis ootan huviga, sest minu lennupiletite ostmine sõltub sellest kõigest.

1 comment:

  1. Haha, Portugal ja bürokraatia. Kusjuures, ma ei tea, kuidas sinul Hispaanias on elamisloaga, igatahes oleks mul Portugalis EVSi tehes elamisluba vaja läinud. Aga dokumente selle jaoks sisse ei antud, sest eelneval aastal olevat kogu protsess 11 kuud aega võtnud ja vabatahtlik sai oma elamisloa kätte 1 kuu enne riigist lahkumist (:

    Soovin sulle palju palju kannatust (: Eriti Portugalis!

    ReplyDelete