Thursday, November 19

Newsmail voi newsletter?

Natukene nüüd minu uudiskirja tööst. Marko on viimaks oma Strasbourgi ja Torino reisidelt tagasi Portugalis ning töö läheb taas lahti. Vahepeal suutsin ikka mõnusalt ta mailboxi rüüstada oma miljoni küsimusega! Aga ta on vaid häppi selle üle, kuna vähemalt töö aktiivselt käib ning ideed otsa ei saa.
Praegusel hetkel on meil kõige suuremaks probleemiks uudiskirja blankett ja pikkus. Meie itimees Antonio saatis reedel uue blanketi näidise. Minul ajas see südame pahaks, kuid katsusin siiski viisakalt teada anda, et mulle ei meeldi see. Mu süda oli alguses kohe raske, et issand jumal, mingi uus beib tuleb organisatsiooni tööle ning hakkab kohe seletama ja nõudmisi esitama. See-eest langes see kivi südamelt, kui Marko viimaks teatas, et talle ka blankett ei meeldi.
Minu jaoks tahavad nad seda uudiskirja teha liiga tõsiseks. Oleme ikkagi ju noortega tegelev organisatsioon ja hoolimata sellele, et tegeleme tõsiste asjadega, ei tohiks ära unustada mängulisust. Seega ma nüüd ootangi kuttide vastust. Ütlesin neile, et meil on kaks voimalust: a) hoida tõsist joont voi b) seksikat ja mängulist joont. Sellest tulenevalt hakkan oma nägemust uudiskirjast edasi kujundama.
Teiseks probleemiks on pikkus. Nad tahavad seda teha sellises newsmaili formaadis, mis välistab normaalsete artiklite kirjutamise. Normaalseks artikliks pean ma kõike muud peale uudise. Kuid kui hakata neid kirjutama, siis tekib küsimus kas see newsmail mitte lõppematuks emailiks ei kujune? Pakkusin välja kuttidele, et on kaks varianti: a) hakata kodulehega linkima ehk panna uudiskirja vaid mõned lõigud ja edasi saavad lugeda juba kodukalt või b) jääda vaid uudiste kirjutamise juurde. Ausalt öeldes ei meeldi mulle mitte kumbki variant. Ma ikka vaikselt unistan korralikust uudiskirjast...

No comments:

Post a Comment