Thursday, November 19

Aitab nuhkimisest!

Teate, mul on jube tunne, et inimestel pole maailmas enam mitte midagi muud teha kui nuhkida teiste inimeste tagant. Mina arvasin, et ma olen uudishimulik inimene (kutsun seda hellalt kutsealaseks haiguseks!), kuid ma ei käi kellegi taga nuhkimas ja jumal teab, mis skeeme välja mõtlemas, et üht voi teist teada saada. Tule taevas appi!
Mu sõbranna rääkis ühest naljakast seigast, mis mulle ikka kohale ei jõua. Kahjuks ma ei saa siin sellest rohkem rääkida, muidu tuleb veel palju paksu pahandust. Ja kellel seda siis vaja on.
Sellest hoolimata olen minagi viimasel ajal ilge nuhkimisega kokku puutunud ja ausalt öeldes viskab juba natukene üle küll. Jumal hoidku, kui keegi tahab midagi teada, siis küsigu otse! Ma vihkan ümber nurga veerimist ning kaudseid küsimusi lootuses, et äkki ma midagi niisama välja lobisen. Küsigu aga otse, ilma keerutamata, nii nagu asjalood on! Iseasi kas ma vastan...

No comments:

Post a Comment