Thursday, September 17

Mis toimub? Kõik muudkui oleks rasedad või läheks lahku!

2009 aasta on kujunenud väga imelikuks aastaks. Ei teagi, kas siin süüdistada halba kuu ja tähtede seisu või on inimesed lihtsalt ära pööranud. Tänu minu tutvusringkonnale ning minu sõprade ja tuttavate tutvusringkonnale võib käesolevat aastat iseloomustada kui lahkuminekute ning rasedaks jäämiste aastat. Nimelt on asi läinud äärmusetsse: inimesed lähevad pidevalt lahku või siis saavad lapsi!
Ma pole eelnevate aastate jooksul kunagi näinud nii palju sõpru-tuttavaid, kes oma “endise” eluga hüvasti jätaks ning valgelt lehelt uuesti alustaks. Mul on tunne justkui iga paar, keda ma tean, on lahku mineku äärel ning isegi need kooselud, mis tundusid purustamatud, on nüüdseks joone alla saanud. Olen pikemat aega mõelnud, mis võiks selle põhjuseks olla, kuid ilmselgelt on tegu sellega, et inimesed on veel niivõrd noored ning see niiöelda lapsepõlveromanss hakkab läbi saama ja on hakatud rohkem endale elama. Olen üha rohkem kuulnud oma sõprade ja sõbrannade suust refrääni, et ma olen üksinda õnnelikum kui ei kunagi varem ning miks ma küll enne endale ei elanud. Kahjuks on ju nii, et tavaliselt suhtes olles unustatakse iseend täiesti ära – maetakse maha oma unistused ja salasoovid, kui need partneri omadega ei klapi! See on aga üks kõige suuremaid jaburusi, mida ma üldse tean! Mitte, et ma ise oleks sama teinud, kuid õnneks olin piisavalt tark, et sellele õigel ajal jälile saada ning asjale kriips peale tõmmata!
Teine äärmus, mis on tekkinud, on see, et inimesed on muudkui rasedad ning patravad titejuttu! Ilmselt on kätte jõudmas vanus, kus inimesed hakkavad oma esimesi jõmpsikaid saama või siis üritavad lihtsalt põgeneda MASU eest ning emapalga hüvesid nautida! Natuke aega tagasi sai lapse minu klassiõde, nüüd sain teada, et ka teine klassiõde hakkab sünnitama septembris! Kevadel sain teada, et mu parim sõbranna ülikoolist saab lapse oktoobris, mis minu jaoks oli kui välk selgest taevast! Seejärel olen kuulnud, et Viimsis on päris mitmed endised koolikaaslased lapsi saanud või kohe-kohe pooldumas! Endised trennikaaslasedki on avastanud lapse saamise maailma ja siis veel tuttavate ringkonnas on hulluks beebibuumiks lahti läinud! Varsti on nii, et ei jõua enam katsikutel ära käia!
Igatahes on midagi imelikku selle 2009. aastaga lahti....

2 comments:

  1. que chulo triin!
    no entiendo nada de nada de lo que hablas pero me gustan las fotos ^^
    nos vemos mañana a las 6:30 en el centro 14
    besitos

    ReplyDelete
  2. veroni, tienes que aprender estoniano!

    ReplyDelete