Monday, June 1

Minu nädalavahetusest veel...

Midagi väga ekstreemset ning seksikat meil ees ei olnud.
Reede õhtul olime me mõlemad Mariaga jummala laibad. Mõtlesime küll minna välja, jõhker plaan oli ja kõikidega kokku lepitud, kuid kui me üritasime pool kümme hakata kokteili rüüpama, siis vajus mõlemal silm niiviisi kinni, et hirmus. Mõtlesime, et ei, teeme parem naisteka, vaatame filmi ning lobiseme niisama. Mõeldud, tehtud! Üle hulga aja väga mõnus õhtu Mariaga.
Teresat meil tavaliselt nädalavahetustel Alicantes ei ole, sõidab alati oma mägikülla. Aga seekord ta naasis öösel ning koos oma sõbrannaga. Kuna meil tavaliselt mingit liikumist öösel ei ole, siis pidin ma ikka alguses end surnuks ehmatama. Mõtlesin, et no nii, nüüd on see hetk käes, kui meid öösel röövima tullakse. Nimelt sadasid Tere ja ta sõbranna kolinal sisse kell kolm öösel, läksid uuesti ära ning naasesid kell 6 hommikul. Peale seda mina enam und ei saanud ning üles jäingi. Mulle on siin ikka väga hakanud meeldima pikad hommikud, kohvi joomised ning nõmedate multikate või uudiste vaatamine. Samuti on lahe vaadata, kuidas päike üle katuste tõusma hakkab! Ja siis oli kokandustundi minek.
Peale kokandustundi mõtlesin korraks, et lähen randa, aga see mõte kadus sama kiiresti ära. Otsustasin, et olen pigem tubli ning lõpetan oma projekte ära. No osati sellest sai ka asja. Minu projekt konkursile "Tähed särama" sai laupäeval ära saadetud. Ootame nüüd, kas nad peavad mind hulluks või ei. Peale seda läksin lippasin koju ning helistasin mõnele sõbrale, et aitab nüüd küll, vaja end lõdvaks lasta ning väljaminek! Meil avati üks uus baar siin - täiega lahe! Siuke vaba õhukas. Käisime seal, istusime ning jututasime ja tegime väikse tiiru pärast El Barrios. Tagasihoidlikult kell 2 kodus. Aga mõnus oli.
Pühapäeva hommikul uimerdasin niisama ringi, käisin jooksmas ning tegin mitte midagit. Siis lõpetasin oma projekti ära, kirjutasin artiklid Viimsi Teatajale ning oli aeg tenniseks. Põhimõtteliselt võib iseloomustada mu pühapäeva tennisemaratoniga. Kõigepealt Nadali mäng ning sinna otsa Verdasco. Mul on väga hea meel, et Nadal kaotas, aga no minu Verdasco oleks ju ikka võind edasi saada. Vaeseke! Aga kõigil on halbu päevi...
Eile oli veel ka Maria sünnipäev. Ta läks laupäeva õhtul ära oma külla, et vanematega-sugulastega õhtust süüa ning naasis eile õhtuks. Ostsin talle ühe megailusa päevalille sünnipäevaks ning tervitasin teda tulles sellega. Oli väga õnnelik, ütles, et siin pole väga kombeks sünnipäeva tähistada! Ja siis läksime temaga jäätist sööma ja jututama. Väga-väga mõnus õhtu oli! Õhtul sõime veel peale tordijäänuseid, seega mõlemal oli õhtuks selline tunne justkui oleks täissöönud elevant :)
Ja nüüd on tulemas minu sünnipäev...peaks välja mõtlema, mis ma meisterdada võiks.
Ning nüüd, kus kõik minu projektid on esitatud, hakkan ma elama ning suve nautima. Minu jaoks on alati tähendanud 1. juuni suve algust ning täna on see päev, kus saab juunikuu ette keerata....

1 comment:

  1. paluksin kontakt emaili aadressil tiia@blogileht.ee

    ReplyDelete