Monday, June 1

Inglise keele tunnid - täielik katastroof!

Eelmisel neljapäeval oli tööl meil üks suur-suur segadus. Nimelt ütles Escarlata mulle, et mina mingu aga rääkima meie keskuse inglise keele õpetajaga, et ma annaksin järgmised neli tundi neid inglise keele loenguid ning aitaksid õige õpetaja hädast välja. No minul polnud selle vastu midagi. Läksin rääkisin õpetajaga ning ta ütles, et ja-ja tule, tule. Nii ma siis läksingi eelmisel neljapäeval suure hurraaga sinna inglise keele tundi arvates, et ma olen õpetaja.
Tuli välja, et Centro 14 poolt oli ka sinna õpetaja palgatud ning seega oligi nüüd kaks õpetajat. Ja nüüd on ka edasi nii, et jagame tunnid ära kaheks - selleks, et mina saaks näha, kuidas neil reaalselt siin asjad käivad ning loengud välja näevad.
No ma ikka tulin sealt täiesti suu lahti ära. Siukse šoki osaliseks sain. Esiteks, hispaanlased EI RÄÄGI inglise keelt. No absoluutselt ikka mitte. Ja õpetaja ei parandanud neid ning mingeid materjale ka loengus ei jagatud. No kuidas üks inimene siis saab õppida inglise keelt rääkima? Täielik katastroof ning korralagedus toimus seal. Ma pole sellist asja varem näinud. Siinkohal peaks mainima, et ega see õpetaja ise ka just kõige suurem inglise keele spetsialist polnud ning kogu selle lulli löömise ning jala kõigutamise eest veel makstakse ka talle!!! Jaiks!
Ma nüüd see tund saan ise ühe tunni sisustada, tegin materjale ja värke selleks loenguks. Eks näis, kuidas neile see minu stiilis loeng istub :)

No comments:

Post a Comment