Wednesday, June 3

22 viimne taks läheneb...

Vaikselt on juba tunda, kuidas mu viimne taks hakkab lähenema. Minu postkasti on hakanud saabuma kirjad-kaardid. Nii lahe. Lähen kohe iga päev õhinaga postkasti kallale, et näha, kas ma olen midagi ka postkasti saanud. Siinkohal vihje – ärge öelge mulle, kui te midagi saadate! Palju põnevam on, kui ma ei tea, et keegi võiks mulle midagi saata!
Näiteks esmaspäeval sain ma paki vennalt. Palusin, et saadaks mulle inglise keelseid filme. Ja siin nad nüüd on – kenasti CD-del ootamas oma päeva. Ja Prison Breaki viimased osad ka. Esmaspäev vaatasin kohe ühe, teisipäev teise. No nii põnev ikka....suur aitäh, venna!
Ja eile sain kaardi ja kirja vanaemalt! Rebisin kohe ümbriku lahti, lugesin ruttu kirja läbi ning panin kaardi kenasti öökapile ilutsema....nii lahe! Aitäh!!
Huvitav, mis kõik mu postkasti veel ei saabu...

No comments:

Post a Comment