Wednesday, June 3

Festival de Cine de Alicante

Esmaspäeval hakkas meil siin filmifestival Festival de Cine de Alicante, mis kestab kuni pühapäevani. Selle aasta teemaks on õudusfilmid. Muidugi leidub ka tavalisi filme, kuid põhiprogrammi moodustavad õudukad. Ja kõik on hispaania filmid!
Iga päev jookseb erinevates kinodes-saalides vähemalt kolm filmi. Sissepääs on seanssidele täiesti tasuta või sümboolne 1 euro. Kas pole mitte mõnus!
Eile käisime vaatamas esimest filmi “La habitacion del nino” (eesti keeles lastetuba). Kell pool üheksa seadsime neljakesi (naisteõhtu!) sammud kino poole, et jõuda üheksasele seansile. Minu üllatuseks oli kell 9 enamus saalist täis, mõnes üksikud vabad kohad ainult. Filmi sisu oli see, et mees, naine ja seitsme kuune laps kolisid uude majja, kus lastetuba kummitas...
Ma ei saa kunagi aru miks, kuid õudukad tunduvad mulle alati rohkem naljakad kui hirmsad. No tõesti. Lagistasime Mariaga naerda nii mis hirmus! Ja siis mõtlesime, et kui see on õudukas, siis mis veel komöödia võiks olla. Ok ok, üks hirmus koht oli ka, kus ma ikka peaaegu pingilt püsti pidin kargama, kuid see oli ka kõik....
Igatahes jäin ma rahule selle festivali esimese filmiga. Mulle meeldis. No mõned teised nähtud hispaania filmid on paremad olnud, kuid üldiselt oli hea. Ja see oli ju minu esimene kord Alicantes kinos käia!!!
Ja nüüd lähme homme jälle....tõsist õudukat vaatama nagu kohalikud räägivad....

No comments:

Post a Comment