Sunday, June 28

Madriidi sõit – minu esimene reis Ryanairiga

Olin omale Madriidi sõitmiseks ostnud 13 euroga (13 euri koos maksudega!) Ryanairi pileti. Kuna läksin vaid paariks päevaks, siis polnud mul vaja muud peale suure seljakoti ning seetõttu ei lisandunud ka mingit pagasimaksu. Minu jaoks oli see esimene kord lennata Ryanairiga, tundus natukene hirmus, kuna mulle need odavlennufirmad väga ei sümpatiseeri.
Aga kõik kulges justkui väga hästi. Oma välja prinditud pilet näpus muudkui sammusin tähtsal sammul turvakontrollist läbi värava poole. Lennujaam oli inimtühi, poed kinni. Vaid üksikud turistid tuiasid ringi ning ootasid oma lendude väljumist.
Lennukisse saamine oli ka igati mugav. Kuigi mul on lennukitega alati üks probleem. Mu hääl tahab seal alati hakata ära kaduma ning seekord unustasin ka salli koju, millega oma kõri kaistsa. Tõmbasin omal jaki kaeluse võimelikult kõrgele ning kinni ja panin silma kinni. Lennukis istudes oli mul esimene hetk, kus uni hakkas peale tulema. Ja no 40 minutit võiks ju silma kinni panna küll.
Muidugi jäi minu tukastamine ääretult lühikeseks, kuna järsku hakkas üks mees täiesti kõrist kriiskama. Nimelt oli kellelgi telefon sisse jäänud, see hakkas helisema ning mees, kes istus selle heliseva telefoniga mehe kõrval, hakkas lihtsalt sõimama. Jutt, mis tema suust vihasena välja purskus oli stiilis, et kas sa tahad meid kõiki ära tappa ning vaata, mis alles Brasiilias juhtus ning kas sul pole ikka veel aru pähe tulnud, et sa sead meid sellega praegu ohtu. Minu jaoks oli see üllatus, mis üllatus! Polnud sellist asja varem näinud, et mõni inimene niivõrd närvi lennukis läheb. Hispaania temperament!
40 minutit hiljem ning olime maandunud Madriidis. Ryanairi reklaamlauseks on “Oleme lennukompanii, mis kõige vähem hilineb” ning nii see täpselt ka oli. Olin õigeaegselt kohal. Ja siis hakkas seiklus linna...

1 comment:

  1. Lugesin hiljuti, et päris paljud lennufirmad on juba/plaanivad mobiilide kasutamist lennukis lubama hakata. Nende poolt tekitatav oht pidavat tegelikult minimaalne olema.

    ReplyDelete