Thursday, October 29

Nagu oleks juba ise rase

Minu parim EBSi aegadest tekkinud sõbranna Liisa hakkab kohe-kohe last saama. Arstitädi pani tähtajaks esmaspäeva, 26. oktoobri. Tänaseks on juba kolm päeva möödas, kuid see kutt vist ei kavatsegi kõhust välja hüpata. Mul on kohati juba tunne, et ma hakkan ise last saama, sest ma pidevalt tsekin oma telefoni, kas Liisa pole juba sõnumit saatnud, et ta on pooldunud ning elus ja terve. Ja mitte kippu ega kõppu pole tema blogis ka veel. Eile siis juba hakkasin ta kutilt uurima, et mis värk on ning kuigi niiöelda valehäireid on juba olnud, siis kutt on ikka veel rahulikult kõhus. Mõelge, kui ma juba praegu jummala excited olen (ikkagist minu esimene tõsine sõbranna saab lapse!), siis mis juhtub veel siis, kui ma ise peaks kunagi last saama hakkama....oh sa issand küll!

No comments:

Post a Comment