Tuesday, August 18

Minu sünnipäevakink saabus!

Minu superhüper sünnipäevakink saabus viimaks! Kuigi mu sünnipäev oli juma paar kuud tagasi, kuid see ikka ja jälle minu sopradele tuleb kiiresti ja üllatusena nagu Tallinna iga-aastane esimene lumi (jah, see on sihilikult Alicantest teele pandud sarkasm!), siis sain ma oma kingi kätte alles augusti alguses! Läksin postkontorisse kohe suure huviga, ei teadnud ju, mis sealt oodata! Ainuke asi, mida ma olin kuulnud oli see, et see pole veel valmis saanud ning seetottu votab aega. Ja siis ma sain selle viimaks pakendist lahti (super pakkimismeetod Anne-Mai!) ja seal see oli - pilt koos minu ja mu soprade malestustega! Yks kihvtimaid kinke yldse! Uurisin ja motlesin kohati kohe pikalt, kust need pildid välja sebitud on! Nüüd see ilutseb kenasti minu toas!
Suur-suur aitäh Anne-Mai, Gretel ja Karmo! Ja palju onne mulle sellega tagasi tulemisel. Ma olen eesel, kui siit Tallinna lennujaama joudma hakkan...

No comments:

Post a Comment